středa 2. května 2012

Můj nákup

Ahoj, slíbila jsem vám, že vám ukážu, co jsem si koupila v Olympii v Brně.




  Jela jsem tam jen pro jednu důležitou věc :D a to šaty na focení. Ty vám ale ukážu později, teď pár fotek mého mininákupu.

Kanýrkovaná sukně z New Yorkeru

 Volné triko Peace z New Yorkeru + triko, které mám už dlouho a nevim odkud :D




A potom jedno obyčejné tílko z H&M , jelikož tato tílka mám nejradši, protože se dají různě kombinovat :)

A potom ještě jednu sukýnku, kterou sem si nevyfotila:( Tak vám ji aspon popíšu - černá mini z H&M :D

Krásný den :)

26 komentářů:

  1. Pěkné věci sis koupila. Dejhezčí je to triko Peace. Taky jsem byla nakupovat. Fotky mám na blogu http://janickablog.blogspot.com/ Tak se peosím podívej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty jsi byla včera v Olympii? Já tam měla jet původně také, ale nakonec jsme stihli jen Ikeu.. Moc ti závidím tu sukýnku. Vypadá tak romanticky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, byla, třeba bysme se někdě setkali, ale stejně bysme se nepoznali :D

      Vymazat
    2. To asi ne, to máš pravdu :D

      Vymazat
  3. Super!!! to PEACE bych taky chtěla =D asi půjdu nakupovat xD

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně by byla hezčí s floral potiskem :3 Jinak krátké tričko je good :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kytičkovanou jsem hledala ale nenašla:D A díky:)

      Vymazat
  5. Super věcičky. Už se těším na ty šaty:)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní4:26 odp.

    Nádherné věcičky- ta sukně je úžasná ! A ty obyč trika mám také nejraději. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jj, obyč jsou supr :D

      Vymazat
  7. Pěkné hadříky, koukni i na můj blog www.michelbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj...Máš u mě diplom za spřátelení :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sukně je opravdu nádherná! Tu si někdy prostě MUSÍM pořídit! :))

    http://monikanov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. koupila jsi si moc pěkné věci. :)
    jinak musím s tebou souhlasit. taky jsem strašně brečela...i mamka.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, platí teda to, že jsme affs?:)
    Dělám si totiž ten seznam a nevím, jestli s tebou můžu počítat.

    OdpovědětVymazat
  12. tričko peace je naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jani,
    jdu na vyšší odbornou školu publicistiky do Prahy :).

    OdpovědětVymazat
  14. tohle není úplně můj šálek kávy

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat

Moc všem děkuji za komentáře<3